HØRINGSFORSLAG OM DIGITALISERING

13. juli 2017

Transport-, Bygnings- og Boligministeriet har den 10. juli 2017 offentliggjort høringsforslaget om digitalisering. Du kan læse høringsforslaget her.

Der er alene tale om marginale forbedringer ift. mulighederne for digital kommunikation, og så er der et par knaster:

  • Påkravs-, opsigelses- og ophævelsesskrivelser skal fortsat sendes pr. brev.
  • Aftaler om digital kommunikation kan frit opsiges af både lejer og udlejer med 1 måneds frist.
  • Hvis lejer ikke opretholder sin mailadresse, bliver det udlejers ansvar – i hvert tilfælde delvist.

Høringssvaret fra Ejendomsforeningen Danmark finder du her.

 

 

Nyhedsarkiv

Dato Nyhed
10.12.2018 JULELUKKET
10.12.2018 FREMKOMST AF BETALINGSPÅKRAV
10.12.2018 VARSLING AF SKATTER & AFGIFTER

Vis alle (152)